Asko

Trådstartare
... Jag undrar om inte den här kommer sitter kvar i hjärnan ett tag :cautious:

Efter första chocken kunde jag inte låta bli att fnissa och undra var jag kunde dela med mig av den här reklamlåten, och kom såklart tänka på buke :angel:

Förresten, namnet på sprejen ... POO-pourri? :rofl:

Jag är dock säker på att det finns bättre/sämre (beroende på hur man ser på det) så fram med era bästa reklamfilmer! :D

Den här reklamen är på samma tema, fast lite mer... bisarr?
Jag satte på den utan ljud ... Och trodde först att den handlade om glass :roflmao: :roflmao: Även om en bisarr sådan :laugh:

Det var verkligen en bisarr reklamfilm och den tilltalar min sämsta humor :D :roflmao:

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 378
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 399
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 917
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Ja, det finns ju trådar för så många andra, så varför inte en jakthundstråd? För de känsliga är den kanske inte till för, med tanke...
28 29 30
Svar
582
· Visningar
51 260
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar