Reklam på hemsida

K

Keltic_Salinero

Ni som har egna hemsidor med reklam, hur stora reklamintäkter har ni? Hur mycket tar ni för annonsering?

Ska lämna ett kostnadsförslag till ett företag som vill annonsera på min hemsida, därför undrar jag! :)

Sv: Reklam på hemsida

Det beror ju på hur reklamen ser ut hur mycket som ska med osv .Jag hade kollat på sidor som tex horsetrading och equippa mfl vad det dom tar för företags annonser så hade jag utgått från det :D
Vet att Horsetrading.se har en länk för företags annonser där det står olika priser mm.
Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 568
Senast: mars
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
673
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 489
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar