Reklam eller inte i forumet???

M

montana

Om man hänvisar läsare till sin hemsida, anser Bukefalos att det är reklam.

Tycker inte jag, eftersom syftet vänder sig till de som är intresserade, upp till var och en om dom vill besöka eller inte, eller???
Då hänvisar jag istället till min profil, för där tänker jag sätta ut adressen till vår hemsida!!:laugh:
Montana.

Sv: Reklam eller inte i forumet???

Förstår inte riktigt vad som menas....!!

Du får ange din hemsida i din profil. Dock är det inte tillåtet att hänvisa till din profils länk till din hemsida. I det nu uppkomna fallet har du uppmanat folk att besöka din hemsida. Det är varken tillåtet enligt reglerna eller den praxis som tillämpas här på bukefalos

Tycker faktiskt att det är en bra regel
Annars hade det blivit för mycket sånt !

Hej från hambo

vad? För mkt sådant,hur kan det bli FÖR mkt,man behöver ju som sagt var inte gå vidare och läsa på hemsidan,dessutom är det inte så överdrivet mycket trafik här på forumet.
Näääää tacka vet jag LIVE and let LIVE,istället för onödiga regler och tråkiga bestämmelser som HINDRAR connection,gammalmodigt tråkigt tänkande,usch och fyyyy.

Jajjamen !
Jag är lite gammalmodig !
Om jag finner intresse av något intressant, så luskar jag ju vidare.
Tex tar reda på om det finns någon hemsida eller annat .
Du är ju intressant tex och har skrivit inlägg här som gjort mig nyfiken,därför sökte jag efter din hemsida som jag fann intressant .
Lägger någon in länkar enbart till sin hemsida, så blir/är det ju bara reklam.
Så tycker Hambo
Ps Lycka till på Söndag:bow:Ds

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 539
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 527
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 369
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar