Jag hittade ett gammalt inlägg ifrån maj-18.
Vilka är på?
  • tanten
  • athena_arabians (inga problem med drickat, jag kan tom offra lite under häggen ;):D)
  • Scata (älskar magiska drycker, utom blått vin :cautious: Jag ska dessutom leta upp en spindel som jag ska offra under magiska riter och besvärjelser!)
  • Cattis_e. Har en kollega som vi brukar skoja om har ett trollspö på jobbet. Ska jag be honom vifta för fullt med det samtidigt?
  • catsu (har idag offrat inte mindre än tre källarspindlar varav en gigantisk hittills utan effekt)
Vi hade tydligen redan då några magiska riter tillsammans med regndansen, så jag rekomenderar alla att göra dessa tillägg :idea: :up:

Men regndans it is 💃🧑‍🦽🕴️

Ser lovande ut men kommer ju garanterat hinna ändras till sooool ,😭 vi behöver ju regn

Bifogade filer

• Screenshot_20230615-215843~2.webp
    Screenshot_20230615-215843~2.webp
    40,5 KB · Visningar: 21
1,3 mm på söndag här står det :cautious: och så molnigt under midsommar utan minsta regn, why liksom :confused: det onödigaste som finns, ska det bara molnigt så kan det lika gärna vara regn! O_o

Men området sommarstugan som jag ska åka till nästa vecka verkar lova ut 19 mm regn på söndag! Med ett ganska säker enligt SMHI. Mera säker med 2 mm regn på måndag. Vilket är ju betydligt mera lovande än här med tanke på att vi bor precis mellan åkrar där :up:

Men även där står det molnigt utan regn över midsommar. Men det är osäkert ännu.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 472
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
715
Senast: Soapbubble
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Hazel
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 303
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar