Regndans ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det fungerar inte här... vädergudarna har sett att matte spolar vatten på fönstret när hon vattnar... en av katterna brukar sitta och titta...Jag funderar faktiskt på att tvätta min bil med.
Kanske borde ta fönstren på en gång?
Man kan dansa nakna där med iofs. Sen kanske det inte är så smart kanske men man KANNae - så minns jag inte att det var?
Det skulle ju uteslutit alla i lägenhet, och de i tätbebyggda villaområden.
Tyvärr passar regn jättebra med mina planer för helgen Det brukar aldrig bli det väder som funkar för mig... jag kanske ska planera en picknick med rosé, snittar, små lätta sommarklänningar, putsade skor och höga klackarOm det är sant att det kommer 15.4 mm i Stockholm kan du gärna få lite. Särskilt som det mest kommer gå till spillo i Storstockholm.
Tack! väldigt vackert, regndans med stil spanar in stegen.Regndans ...
Ja snälla gör det! och bjud in runt 50!Tyvärr passar regn jättebra med mina planer för helgen Det brukar aldrig bli det väder som funkar för mig... jag kanske ska planera en picknick med rosé, snittar, små lätta sommarklänningar, putsade skor och höga klackar
Som inte kan någon annan tid än just den dagen!Ja snälla gör det! och bjud in runt 50!
Med kulörta papperslyktor i trädgården drivna med förlängningskablar för inomhusbruk.Som inte kan någon annan tid än just den dagen!
Levande ljus, mängder av levande ljus, krokaner och pappgirlanger (fast plötsligt låter det som om regn är ett bra väder för planerna)Med kulörta papperslyktor i trädgården drivna med förlängningskablar för inomhusbruk.
Glöm inte att glömma packningen hemme - så regnet kan stå som spön i backen!Jag vill inte vara den som är den men EN helg har jag planerat altanhäng i kvällssolen på lördagen och åka iväg på hästevenemang på söndagen.
Enligt SMHI har regndanserna fungerat för det ska börja regna på lördagen och komma 25mm under söndagen........
Kan inte riktigt vara arg utan behöver nog bara packa rejält med regnkläder och ombyteN