Jag vill inte vara den som är den men EN helg har jag planerat altanhäng i kvällssolen på lördagen och åka iväg på hästevenemang på söndagen.

Enligt SMHI har regndanserna fungerat för det ska börja regna på lördagen och komma 25mm under söndagen........
Kan inte riktigt vara arg utan behöver nog bara packa rejält med regnkläder och ombyteN 😅

Det här ser definitivt ut som "slå sönder pioner" väder 😒

Bifogade filer

• Screenshot_20230616_144041_com.android.chrome.webp
    Screenshot_20230616_144041_com.android.chrome.webp
    83,5 KB · Visningar: 27
Olidligt kvavt hela dagen och nyss brakade det loss åska och regn får se hur mycket det blir men som vanligt buke levererade 😀
Imorgon kväll är en av de få kvällarna jag inte vill h regn , ska på trädgårds konsert . Så skåningar håll er inne i morgon kväll .

Jag vill inte vara den som är den men EN helg har jag planerat altanhäng i kvällssolen på lördagen och åka iväg på hästevenemang på söndagen.

Enligt SMHI har regndanserna fungerat för det ska börja regna på lördagen och komma 25mm under söndagen........
Kan inte riktigt vara arg utan behöver nog bara packa rejält med regnkläder och ombyteN 😅
Glöm inte att glömma packningen hemme - så regnet kan stå som spön i backen!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 511
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Soapbubble
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 521
Senast: Hazel
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 307
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar