Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor inte så långt från dig och den senaste tiden tycker jag att det har varit ganska varmt. Jag har hästen hemma utan tillgång till ridbana. Om jag vill rida på ridbana så är det ett par km hemifrån och där brukar jag rida ngn gång per vecka. Annars rider jag i skogen. Då spelar det inte mig ngn roll om det regnar eller inte. Jag rider ändå, i alla fall om det är någotsånär varmt.Har ridhus och en anlagd ridväg som håller mot typ allt vatten i världen så det enda som blir är att variationen i uteridningen är noll trist m samma runda men det är som det är. Utebanan är plaskvåt och klättervägarna oridbara
Ja varmt är det men det regnar ju varje dag?Jag bor inte så långt från dig och den senaste tiden tycker jag att det har varit ganska varmt. Jag har hästen hemma utan tillgång till ridbana. Om jag vill rida på ridbana så är det ett par km hemifrån och där brukar jag rida ngn gång per vecka. Annars rider jag i skogen. Då spelar det inte mig ngn roll om det regnar eller inte. Jag rider ändå, i alla fall om det är någotsånär varmt.
Hur hanterar ni häst livet när det dag efter dag öser ner regn som gör hagar, ridbanor och ridvägar till gyttja?
Har inte ridit på 4dagar pga regnet nu, all motivation är i botten och har inte ekonomi till att köra iväg till ridhus varje dag.
Hur klarar ni av vätan som är perioden höst-vinter-vår?
Hur hanterar ni häst livet när det dag efter dag öser ner regn som gör hagar, ridbanor och ridvägar till gyttja?
Har inte ridit på 4dagar pga regnet nu, all motivation är i botten och har inte ekonomi till att köra iväg till ridhus varje dag.