Sorbe

Trådstartare
Nån som orkar skriva, eller vet vart jag kan hitta alla likheter och olikheter med reglerna, asså, vilka regler som skiljer sig från klubb/lokal upp till elit och internationell, asså, ALLT, från klädsel till bedömningar å sånt...

Sv: Regler.

Orka, därför jag frågar här lixom! Får väl gräva i bokhyllorna här hemma å se om jag har nått.

Men du frågade ju var du kunde hitta alla reglerna och det är i TR och ingen annanstans, för jag är tveksam att någon tänker sätta sig här och skriva av hela TR åt dig.

Hej camilla ;)

Om du inte har TR själv så har säkert klubben det! Eller dom är i alla fall skyldiga att ha...

Nejmen Ylva! :D

Jo, de har säkert, men jag vågar inte fråga, rädd att få fingrarna avbitna! :angel: .

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 256
Senast: Gunnar
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 169
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 814
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka