Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, men hur borde man bäst utfodra om man har 8 timmars arbetsdag och inte har möjlighet att utfodra med så korta tider mellan målen? Har nån erfarenhet av en sådan situation?
Våra hästar utfodras 5 gånger per dag 06.00, 10.00, 14.00. 18.00. 22.00 och i princip på minuten varje dag, inga ändringar gällande in utsläpp eller fodringar för att det är helg.Hur regelbundet utfodrar ni era hästar? Utfodrar ni dem exakt samma tidpunkt varje dag? Själv är jag på väg att köpa egen häst, men skulle på förhand vilja veta lite hur andra gör. Tänkt främst med tanke på att jag på vardagarna åker till jobbet kl. 7 på morgonen och då skulle ju hästen/hästarna utfodras mellan kl. 6-7 på morgonen? Är det då ett måste att hästarna utfodras samma tid på helgerna? Eller kan man vänta tills kl. 9 på morgonen?
Har ingen riktig erfarenhet av hur känsliga hästar är på den här fronten och skulle vara tacksam om jag fick veta lite hur ni gör
Okej, men hur borde man bäst utfodra om man har 8 timmars arbetsdag och inte har möjlighet att utfodra med så korta tider mellan målen? Har nån erfarenhet av en sådan situation?