Har försökt hur många gånger som helst nu att redigera bilder i Paint men inte kommit någon vart alls. Problem nr 1. bilden har en liten häst i mitten och jag vill inte skicka hela bakgrunden för det tar så lång tid att få upp bilden på mailen då. Hur gör jag för att beskära bilden så bara hästdelen kommer med? 2. jag vill ha himmelbakgrund himmelfärg och inte diverse grenar, husväggar mm, hur gör ni för att markera ett område och sedan göra hela delen himmelfärg? 3. vill på några bilder redigera även bakgrund med ojämnt färgat gräs. Tänkte klippa ut några kvadratcm på ett ställe och kopiera in på ett ställe där det är annan bakgrund, hur gör man det?
Det dumma är att min dator är så himla seg att man inte kan prova sig fram, hade velat kunna minska ner bilden men det verkar inte gå, eller?
Hade inte trott att det skulle vara så svårt att fixa bilderna till skickbar storlek.
Det dumma är att min dator är så himla seg att man inte kan prova sig fram, hade velat kunna minska ner bilden men det verkar inte gå, eller?
Hade inte trott att det skulle vara så svårt att fixa bilderna till skickbar storlek.