Redan hungrig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

january

Jag har precis upptäckt att jag är gravid, och är ungefär i vecka 7. Mina bröst har redan växt något, blivit väldigt ömma osv, men det som jag märker mest skillnad på är min HUNGER! Jag äter lika mycket som vanligt vid måltiderna, och känner samma mättnad som tidigare - men blir hungrig så fort igen! Beror det verkligen på graviditeten eller beror det kanske på något annat? Det behöver inte gå mer än ett par timmar innan jag är så hungrig att min mage vrider sig. Det börjar bli lite påfrestande.. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 516
Senast: Sassy
·
Gravid - 1år Känns som att vi har hamnat i ett moment 22 med sonen. Han är 3,5 månad och går inte upp i vikt som han ska på enbart amningen (tappat...
2
Svar
38
· Visningar
4 615
Senast: inverterad
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
45 773
Senast: Efwa
·
Hästvård Nu kära bukefalister, nu vill jag att ni berättar om ni hört eller varit med om något liknande.. Jag skulle idag rida mitt 18åriga...
Svar
17
· Visningar
2 286
Senast: Kellie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp