Ravell 959

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Aniratak
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 807
Sv: Ravell 959

Så du fick snackat med honom också? HUr verkar han vara i skallen, mer än trevlig? ;)
U

Nej jag har inte snackat med honom tyvärr. Får väl korrigera mitt ordval till att han såg trevlig ut dvs snygg, rörlig och ridbar. Nu såg jag honom bara en liten stund i somras eftersom jag har för mig att det kom en åskskur så jag fick springa iväg under tak, men minns att jag var väldigt förtjust i honom när han gick kvalitets, fast det är ju snart tio år sedan... Hade förresten skrivit ner resultatet från kvalitets på baksidan av korten och han gick 1a i gång med 89910 och hade 78 i hoppning. Ryttare 1998 var Susanne Gielen.

Sv: Ravell 959

Jättekul med bilder. Nog hade han grovnat lite, men inte tycker jag han är för grov...
Han är ju hingst också...

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2
Svar
34
· Visningar
2 309
Senast: Bee
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 354
Senast: Anon89
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 072
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka