M

Matiz

Ja jag vet att man inte ska köpa zooråttor men dessa var så bedårande att jag inte kunde låta bli :D

rttis.jpg

Nu ska jag ju bara finna namn på dem oxå. Fler bilder kommer när de är mer tama. Den tvåfärgade är mest tam. Han går att hålla i handen. Den andra ljusa är mer tillbakadragen :D

Nån som har namnförslag? Det är 2 killar :D

Sv: Råttor!!

Hehe ja bertil är ett fint namn eller Roy o Roger :D

Nån som kan tala om för mig vad deras färger heter. Är urkass på sånt :D

Tycker det sur ut som en Pontus och en Pelle:love:

Dom var så söta dinna råttor:love: :D

Åh oxå bra namnförlsag :D

Silverstol: Lite svåruttalat annars supernamn...

:D

Fler förslag?

ser ut som ngn form av blå hooded (den tecknade) och en pearl om jag inte ser helt fel...

Söta var de iaf:)

Lukas och Isidor

Huuuuveligt söta pojkar, klart du skulle köpa dem ;) (ja, jag vet...)

Sen liten trådkapning: Någon som vet vad "den lilla svarta" heter på t.ex indianspråk eller nåt liknande? Så det blir ett ord sas. MB: sorry för trådkapning. Dina pojkar är ursöta :)

Senast ändrad:

Gud vad söta! :love:
Blue hooded och pearl nånting, hur ser magen ut? Ser ut att vara helt vit på frambenen, har för mig att det är european berkshire som brukar vara så men jag kan minnas fel... Lättare med bild på magen också :D

Ahh jag ska ta fler bilder på dem. Den ljusa är lite reserverad medans hooded är ljuvligt social :D

Migo: Tack!! Du förstår jag var ju tvungen att köpa :angel:

Zenith: Det gör inget alls :D Tack!!

Nu har jag kollat in magen på den. Den har en stor vit fläck på magen..
De är förgoa de små. Idag fick de en varm gosig liten dyna i huset deras. Den verkade de gilla :D Sen så köpte jag fruktmüsli till dem. Verkade mer uppskattat än zoomaten jag köpt :D

Oj då har jag lärt mig nåt nytt oxå!!

Alltid spännande med färger. Jag kan nästan inget alls om färgerna :D

Jag köpte mina på zoo och den ena är helt underbar :love:
Den är lite lik din tvåfärgade faktiskt. Vilket zoo kommer dom ifrån?

De kommer från Djurmagasinet i Västerås :D

De blir mer o mer tama o tillgivna. Den ena älskar att pussa med en. Jag är lite rädd att han ska bitas men än så länge slickas han bara.

:D

Tack! :love:

Kan vara lite hipp som happ i aveln hos deras uppfödare kanske. Annars får du vänta till mer kunnigt folk berättar :D

Liknande trådar

L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 770
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama