Rapport från Ljuslingan

Sv: Rapport från Ljuslingan

Slänga och slänga , du får väl göra vad du vill med din bok, jag föredrar att ha EN ryttarbok och inte en för varje år, till sist blir det ju 10 ryttarböcker att släpa med sig om man inte för över kvalen till en ny bok. Jag fyller bara i de kval som är aktuella för klassen jag tänker starta innan året börjar. Skulle jag starta ** så fyller jag bara i de enstjärniga kval jag behöver , inte fler och inte färre.

Men ååhhh vore det inte en jättebra idé att vi sparar våra gamla böcker, t o m att vi borde skicka in dem till förbundet för arkivering och registrering :idea:
Så finns det spårbarhet och dokumenterat så att eventuella ifrågasättande om kval mm går lätt att reda ut!

*Hunter skadad av ISO* :o

Till alla; jag tänker inte fuska. Ska ringa ÖD som det gäller och fråga vad denne tycker. Men den här disskussionen kan vi nog fortsätta med till dödagar :D :angel:

Den kommentaren är nödvändig :angel:
För du kommer att bli kollad nu :cool:
Här är många läsare som tolkar vad vi skriver som fan läser bibeln :rofl:

Nej Hunter du är inte skadad alls! :angel: Bara en SANN vän av ordning o reda.....NOT!:devil:

Och sen vill jag minsann ha en redogörelse (läs bortförklaring) om hur det gick till när ni försvann på Ljuslingsbacken....:bump:

Den kommentaren är nödvändig :angel:
För du kommer att bli kollad nu :cool:
Här är många läsare som tolkar vad vi skriver som fan läser bibeln :rofl:

Har insett det (kanske lite försent, var det månne ett misstag att ge sig in i disskussionen som huvudperson..? :angel: ).
Kanske bör jag flytta? Byta identitet. Börja med... frimärkssamling :angel:

Ingen som tyckte att min idé om arkiv var något att ha :cry:

Jag har skrivit en redo(ond)görelse (ingen bortförklaring) över häst:devil: insats

Nä lilla räpan är söt, kan inte vara arg på henne så länge :D

Aha! Såg nu att du gömt din redogörelse längst ned på en sida...men låt mig gissa...på tävlingen Hunter=rumpa i vädret...:devil: Hemma på träning, Hunter = rumpa i sadeln...:angel:

Eller?

Aha! Såg nu att du gömt din redogörelse längst ned på en sida...men låt mig gissa...på tävlingen Hunter=rumpa i vädret...:devil: Hemma på träning, Hunter = rumpa i sadeln...:angel:

Eller?

Ha ha :rofl: :rofl:

Nää faktiskt inte, fick henne att hoppa bra på framhoppningen och hade en bra känsla när jag gick in (upprepade mitt mantra "släpp inte stödet, släpp inte stödet :D). Vi får tävla ännu mer banhoppning helt enkelt eftersom det tydligen är läskigt. Diken, vatten, upphopp och nerhopp däremot det är inget läskigt alls :cool:

Har insett det (kanske lite försent, var det månne ett misstag att ge sig in i disskussionen som huvudperson..? :angel: ).
Kanske bör jag flytta? Byta identitet. Börja med... frimärkssamling :angel:

Ja du ska måste byta telefonnummer alt inte svara när det ringer.
Ihärdigt förneka vem du är om någon frågar och när du går ut ta på en keps, stora solbrillor och gå böjd.

och du kan ju alltid köra med att det är någon illvillig som hackat ditt konto.

:laugh:

Ja du ska måste byta telefonnummer alt inte svara när det ringer.
Ihärdigt förneka vem du är om någon frågar och när du går ut ta på en keps, stora solbrillor och gå böjd.

och du kan ju alltid köra med att det är någon illvillig som hackat ditt konto.

:laugh:

It was my evil twinsister!!!!!!

:angel:

It was my evil twinsister!!!!!!

:angel:

Hej!

Det är jag som är underbarn.. Min elaka tvillingsyster har snott mitt nick och bytt lösenord och hittat på konstiga historier om mig att jag skulle ha gått omkull på en tävling fastän jag inte har det :( Så allt som underbarn har skrivit i denna tråden är LÖGN!!!!

Ps. Jag fick låna fios nick för att skriva detta TACK underbara fio du är helt fantastisk :love:

:rofl::rofl:

hahahaha:D Jag har varit med på fälttävlan i ca 2 år nu och jag har sett det mesta;) Så du behöver inte oroa dig för någon stämning. Även om jag bara rider dressyr (hoppar dock någon stock i skogen då och då:P) så tycker jag fälltävlan är otroligt roligt att kolla på, så duktiga hästar och ryttare för den delen.

Don't be a hater, be a spectator;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 628
Senast: Angel
·
Foder & Strö Ok, som läget är i vinter kommer jag inte kunna blötlägga lusernpellets på morgonen och sen bära ut till stallet när jag väl ska dit...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 380
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 130
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 913
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar