Rapport från Ljuslingan

sita

Trådstartare
Dottern är med sin praktikvärd och har kommit fram för en stund sen. Dom har tur och har fått uppstallning på gården mitt i smeten. :bow: Tre hästar ska lotsas runt i 100 klassen i morgon.

Nu mullrar Tor med den stora hammaren.Hoppas han har mullrat klart tills det drar igång i morgon.

Vilka ska dit?

Sv: Rapport från Ljuslingan

Min klocka ringer vid 05.00 :p

Ska rida 100-klassen med min 7-åring. Blir hans andra lättklass.

Lycka till du oxå. Ni får placera er vart ni vill from fjärde platsen...:D De tre första går till skåne:idea::rofl:

ska dit och tävla 70 med min ponny, ska bli riktigt roligt!

Dotterns häst gick kanon i dressyren och felfri i hoppningen. Ligger trea inför terrängen. :laugh:

Synd man inte kan vara med och titta...:cry:

Dotterns häst fyra med 50.3 straff. Ettan 46 straff och trean 49.

:bump::bump: Vi vann!!!!:bump::bump:

Efter en felfri runda i terrängen med lite tidsstraff så blev det så. Grattis Malin till en lyckad debut :love::love:

Vilka ska dit?[/QUOTE]

Vi skall dit och hejja på Grålle och hans nya ägare J.A, nyss hemkomna (körde 3.30 inatt för att skrika lite och bli extremt svettig, hemma 20.00 i skåneland igen,

resultat?? jo då, Grålle var den enda kat I ponnyn utan några terrängfel och klättrade till en total 2a plats.

hurra, hurra, hurra:D

Min gamle ponny var där och hoppade med nya ryttaren!
P80 kat. 1
Fick lite dåligt betalyt i dressyren enligt mig! Ponnyn gick klockrent!
Hoppningen var helsäker, dock var ponnyn pigg och stark och Becki fick jobba järnet!

terrängen gick klockrent fram till ihoppet i vattnet, där blevdet nit, efter de hoppade han kanon!

Min ponnys nya ägares syster red även hon bra!
49 straff efter dressyr, ett ner i hopp och nolla med några tidsfel i terrängen!

Grattis Sita!

Själv e man hemma efter en mkt lång dag..blev debut i lätt med bäbisen idag...en ganska spänd och knackig dressyr med några bocksprång i galoppen så de blev inga kanon poäng direkt...66 straff, nolla och kanon fin i hoppningen :)
Hade inga större förhoppningar inför terrängen, va ganska nervös å tyckte de kändes tufft för bäbisen...men går ut och gör en kanon runda!!! Nolla på hinder och 11.4 straff för tiden. Slutade 6:e plac totalt och så blev det en vinst i DM!!! Har inte fattat det än tror jag! :) Och så är vi nu färdig kvalade till breeders finalen på plönninge också :)

Nä, men härligt. Våran pålle gick med ny ryttare för att få lite rutin, och så vann dom. Det är mycket roligare när man inte har några förväntningar :D

Lycka till i Plönninge:bump:

Grattis Sita!

Själv e man hemma efter en mkt lång dag..blev debut i lätt med bäbisen idag...en ganska spänd och knackig dressyr med några bocksprång i galoppen så de blev inga kanon poäng direkt...66 straff, nolla och kanon fin i hoppningen :)
Hade inga större förhoppningar inför terrängen, va ganska nervös å tyckte de kändes tufft för bäbisen...men går ut och gör en kanon runda!!! Nolla på hinder och 11.4 straff för tiden. Slutade 6:e plac totalt och så blev det en vinst i DM!!! Har inte fattat det än tror jag! :) Och så är vi nu färdig kvalade till breeders finalen på plönninge också :)

Fan vad roligt!!! GRATTIS:love:

Taaack!!!:D

Va kul för er sita!! den såg jätte fin ut!!!<såg första delen av terrängen iaf ;)

Jag red min första debutant där idag! :)
Min klocka ringde halv sju, värsta sovmorgonen :p

Dressyren gick sådär, kunde vart bättre, kunde också vart väldigt mycket sämre. Hoppningen fick jag tyvärr ett stopp på sista hindret men det gör inget för vi nollade terrängen! Och det är jag verkligen överlycklig över. Kan ärligt säga att jag inte trodde vi skulle komma runt efter att ha gått banan men det gjorde vi! Hoppas nu på att pollen förstår mer och mer det roliga i det hela och inte är lika fundersam inför varje hinder ute i skogen så ska det nog kunna bli riktig fälttävlanshäst av henne med! :banana:

Jag hade en isabell om nån är nyfiken, var nog den enda där :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 628
Senast: Angel
·
Foder & Strö Ok, som läget är i vinter kommer jag inte kunna blötlägga lusernpellets på morgonen och sen bära ut till stallet när jag väl ska dit...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 380
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 130
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 913
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar