Rankningen i Sverige!

J

Juvelflickan

Hejsan!

Jag har hört att Sverige-rankningen står i Ridsport, vilket nummer är jag dock osäker på.
Det jag vet är att Louice Löfgren ligger sjua, är det någon annan som vet vilka som ligger på vilken plats? :)
Är så nyfiken!!! :bump:

Jag är tacksam för svar!

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Sv: Rankningen i Sverige!

Ååå..har slängt det numret tyvärr :crazy: ..men har du kollat på ridsports hemsida??? :idea:

Japp :smirk:
Men det fanns ingen information om det där, tyvärr
Annars skulle jag ju inte frågat, hehe ;)

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Juvelflickan skrev:
Hejsan!

Jag har hört att Sverige-rankningen står i Ridsport, vilket nummer är jag dock osäker på.
Det jag vet är att Louice Löfgren ligger sjua, är det någon annan som vet vilka som ligger på vilken plats? :)
Är så nyfiken!!! :bump:

Jag är tacksam för svar!

Ligger inte Sofie Sandberg rätt bra till i dressyr? Har för mig om att hon låg etta förut iaf..

Hittade rätt tidning i högen...

Seniorer:
1:a Magnus Lindqvist
2:a Alexendra Montan
3:a Þorarinn (Tóti) Arnarsson
4:a Garðar Gislason
5:a Magnús Skúlason
6:a Anna Skúlason
7:a Louise Löfgren
8:a Maria Berg
9:a Johanna Elgholm
10:a Sigfús Sigfússon & Johan Häggberg

Ungdomar:
1:a jamila Berg
2:a Eyvindur (Eyvi) Mandal-Hreggviðsson
3:a Malin Wikander & Elin Sverrisdóttir

Tack :D
Det var den jag menade!
Go Magnus, he's the man :banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 043
Senast: Pilot
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 993
Senast: Habina
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 347
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare