J
johanna_h
är det någon av er som har varit en weekend eller likn. på någon ranch? jag och en kompis tänkte åka till long valley ranch..är det någon som varit där, vad tyckte ni? eller har ni vart på någon annan? tell me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästarna är inte i bra skick i idre precis....Jag köpte min förra häst på Long valley, av henrik och jola, fick ett mycket bra intryck av dom som personer, och mycket trevliga både djur och personal.. MYCKET fin gård och fint ridhus med bra underlag.. Fick tyvärr ta bort min häst efter en tragisk olycka innan han ens hann komma hem till mig =/
Jag rekomenderar deras gård,
annars har jag ett annat tips. Ridning på Idre Fjäll! Mycket trevligt, utbudet finns på www.jonsgarden.nu har själv jobbat där i fyra år, extremt fin ridmiljö och annorlunda framförallt!
Jag testar att skriva i den här tråden först för att se om jag får några svar. Jag har länge varit sugen på att lära mig lite western & är samtidigt väldigt sugen på att kombinera detta med en weekendresa. Jag har letat runt en del på nätet och har hittat Jultorp och Long Valley Ranch. Jag antar att det finns mängder av folk som varit på en eller båda rancherna och är jättenyfiken på era synpunkter. Vad gjorde ni? Vad skulle ni rekommendera? Vad är mest prisvärt? Tänk på att jag kan noll och intet om western och ser fram lite utbildning likväl som att jag gärna vill komma ut i naturen.
Ja, efter att ha grubblat lite har jag bestämt mig för att börja med Jultorp. Och ta Long Valley senare. Nu återstår det bara att hitta någon ledig helg och hålla tummarna för ett bra väder och roliga människor eftersom jag kommer att åka själv.
Ja, efter att ha grubblat lite har jag bestämt mig för att börja med Jultorp. Och ta Long Valley senare. Nu återstår det bara att hitta någon ledig helg och hålla tummarna för ett bra väder och roliga människor eftersom jag kommer att åka själv.
Vad kul att höra att fler reser dit själva! Jag har nämligen bokat in mig nu på en helg där om bara 3 veckor och längtar redan. Efter jag varit där återkommer jag med rapport om hur det var.