sweet_knorven

Trådstartare
Det är så att jag skulle vilja ha en räknare, ingen vanlig, utan en som räknar från ett visst datum och framåt, framåt, framåt tills oändligheten. :D Eller det kanske inte finns sådana räknare? :confused: :(

Men det finns ju de som räknar baklänges, tex 100 dagar kvar till nyår osv. :crazy:
 
Sv: Räknare

Jag förstår inte ens vad du menar... Skall den räkna dagar, bara ett för varje dag som går? Det tror jag mig ha sett nämligen någon gång iallafall.
 
Sv: Räknare

Ja precis!! :idea:
Den ska räkna från den dag då jag fick min pålle fram tills dagen som är nu. Alltså, jag fick henne den 13 och fram tills nu är det tre dagar sedan, alltså har jag haft henne i tre dagar. (bara exempel då) Förstår du nu?
 
Sv: Räknare

Kan inte vara särkilt svårt att skapa ett script som gör den funktionen... Borde finnas färdiga räknare, annars får du väll skriva en egen ;)
 
Sv: Räknare

www.google.se

Google is your friend. Use it.

Du får leta upp nån annan här som är duktigare på sånt här om du inte hittar nåt på webben.. Kan inte sånt här särskilt bra.
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 361
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 545
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 573
Senast: Mabuse
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp