Räkna om protein till Smältbart råprotein

cactuspower

Trådstartare
Jag har inte hittat några svenska analyser på Spillers Cool mix, utan bara den analysen på deras hemsida. Där står det att Protein (%) är 10.5, vad motsvarar det i smbrp? Mycket tacksam för svar :bow:

Sv: Räkna om protein till Smältbart råprotein

Det svar jag fick när jag försökte ta rätt på det är att det är omöjligt. Beror på ingredienserna tydligen. Fick tyvärr samma svar om och om igen. Så endera analysera, eller chansa =/

Sv: Räkna om protein till Smältbart råprotein

Okej, vad trist :( trodde det skulle gå på nåt vis. Men får väll räkna på det övriga hon får och sedan lägga på Cool mixen. Hon får bara lite grann, mest för att få något i krubban att tugga på.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 846
Senast: Fazeem
·
Foder & Strö Har precis fått hem mitt fina Pre sto, hon har tappat en hel del muskler och hull efter resan från spanien. Gjorde analys på mitt hö och...
Svar
8
· Visningar
1 798
Senast: Jiovedi
·
Foder & Strö Hej! Vår ponny står i sjukhage och kommer troligen göra så hela sommaren tyvärr. Samtidigt har vår leverantör av hösilage (gemensamt...
Svar
11
· Visningar
1 953
Senast: Jeslin
·
Foder & Strö Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 418
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar