råkat lägga fel! vet inte hur man tar bort, ny här

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Boyen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 958
B

Boyen

Har varit och kollat på ett sto som jag verkligen gillar. Tänkte kolla upp hennes stamtavla. Hon är efter en hingst vid namn Bluebird. Har verkligen försökt att hitta något om denn hingst men hittar inget.
Hon är importerad från England.
Någon som vet något om denna hingst?:)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: råkat lägga fel! vet inte hur man tar bort, ny här

Fast man ska tänka på att den är opålitlig eftersom vem som helst kan ändra till vad som helst. Haflinger i en gammal fullblodsstam och annat. Man måste alltså vara lite kunnig innan man tror på information därifrån så att man inte blir lurad.

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 105
Senast: Görel
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
924
Senast: ildiko
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
578
Senast: Unafraid
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 465
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka