råkat lägga fel! vet inte hur man tar bort, ny här

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Boyen
  • Startdatum Startdatum
B

Boyen

Har varit och kollat på ett sto som jag verkligen gillar. Tänkte kolla upp hennes stamtavla. Hon är efter en hingst vid namn Bluebird. Har verkligen försökt att hitta något om denn hingst men hittar inget.
Hon är importerad från England.
Någon som vet något om denna hingst?:)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: råkat lägga fel! vet inte hur man tar bort, ny här

Fast man ska tänka på att den är opålitlig eftersom vem som helst kan ändra till vad som helst. Haflinger i en gammal fullblodsstam och annat. Man måste alltså vara lite kunnig innan man tror på information därifrån så att man inte blir lurad.

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 014
Senast: Görel
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: super
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 990
Senast: Sesca
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 859
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka