Rakast amerigo bom??

Sv: Rakast amerigo bom??

8 månader kan ju aldrig stämma? Då kan ju hästen ha ändrat sig precis hur mkt som helst innan sadeln kommer.

På ridins hemsida står det att det tar ca5-6 veckor på vintersäsong och 8-10 veckor på högsäsong (sommar antar jag då?)

Så du kanske hörde fel och de sa 8 veckor inte 8 månader?

Senast ändrad:

Är det 8 månaders leverans??? Då är det ju helt sjukt.

Ja, det sa hon till mig.Den skulle göras efter honom helt och hållet för de hade ingen som han kunde ha.Men vem kan vara utan sadel så länge...det fanns inget som ens låg skapligt på honom.Så jag la ner det ganska omgående.

8 månader kan ju aldrig stämma? Då kan ju hästen ha ändrat sig precis hur mkt som helst innan sadeln kommer.

På ridins hemsida står det att det tar ca5-6 veckor på vintersäsong och 8-10 veckor på högsäsong (sommar antar jag då?)

Så du kanske hörde fel och de sa 8 veckor inte 8 månader?

Nej,8 månader,de ville ha film på honom och foton som jag skulle skicka ner till någon Peter Menet (eller va han nu hette)Vid den här tidpunkten var det mycket svårt att få tag i bra läder (det var i dec-06)Jag fick vänta på Passieren i 5 månader.

I see, då var det lite speciella omständigheter. Jag ska prova ut en Amerigo nästa helg hoppas jag, men tar det 8 månader så får jag nog se mig om efter nått annat:crazy:

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Min ena islandshäst har en hopplös rygg att hitta sadel till. Jätte jättekort med stora bogblad och sen ganska rejält svängd också. Haft...
Svar
7
· Visningar
1 221
Senast: tuaphua
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 029
Senast: Lycan
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka