Raka benen??

Sv: Raka benen??

Jag tycker det är mkt SNYGGARE att klippa till knä/has, men jag kommer inte på någon mer VETTIG anledning? någon? Var finns det för risker med det?

Kan tillägga att min häst inte kan gå oklippt då has päls är tät som få och typ en dm lång om den är orörd...
På honnom kliar svetten ågot så otroligt, han rullar sig o rullar o rullar o kliar om jag inte klipper...

Min andre sätter knappt nån vinterpäls(isisar båda) och klarar sin bra oklippt:D

Jag klipper inte min häst överhuvudtaget, hon har såå kort päls ändå, nästan lika kort som dom nyrakade i stallet ! :idea:

aa =) jätte kort , jätte len glansig päls=) när dom är klippta är ju oftast pälsen lite mer sträv sådär!

Hur 17 ska dom kunna hålla värmen på benen? Det finns inget täcke som värmer där vad jag vet.

Om man inte har som jag, maxad b med lager-på-lager i ungefär en storlek för stort :D Dessuto är modellerna helt fel för de är JÄTTESTORA nertill...

Hästarna ser ut som om de går i skitiga balklänningar:rofl:

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: skogaliten
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
346
Senast: Malva1978
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 353
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka