Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Titta på något annat...Jag tittar på en serie om en mamma som förlorar sitt barn. Det här har satt grillar i huvudet på mig. Hur får man bort tankarna? Hur tyglar man rädslan att något ska hända ens barn? Rädslan att tvingas leva utan dem?
/Kvällsångest
Jag försöker skilja på sånt som har hänt, och sånt som förmodligen inte kommer hända. Den dagen den sorgen, lite krasst, och inte ta ut olyckan i förskott. Särskilt inte olyckor som nästan säkert inte kommer hända. Jag tänker att om olyckan inte händer, då kommer jag ju ha haft ångest helt i onödan nu i så fall. Och om det händer, så kommer det vara jävligt nog då, utan att jag behöver tugga på den sorgen redan nu.Jag tittar på en serie om en mamma som förlorar sitt barn. Det här har satt grillar i huvudet på mig. Hur får man bort tankarna? Hur tyglar man rädslan att något ska hända ens barn? Rädslan att tvingas leva utan dem?
/Kvällsångest
Jag tittar på en serie om en mamma som förlorar sitt barn. Det här har satt grillar i huvudet på mig. Hur får man bort tankarna? Hur tyglar man rädslan att något ska hända ens barn? Rädslan att tvingas leva utan dem?
/Kvällsångest