rådfråga..

K

knasenknas

vill höra vilket ni tycker verkar bäst, det är så att jag har börjat ge groov och vad jga har försått så innehåller det ingen havre?? rätta mig om jag har fel, men så till frågan pållen min är inte lat men inte pigg heller och har innan gett havre, så om jag tänker rätt kan det väl bli att hon blir väldigt lat om hon inte får havre, så den foderstaten jag tänkte ha är med 0,8 kg groov, och så har jag testet att ha 0.7 kg och 0.1 kg havre och det blir också bra, hade ni gett bara groov eller hade ni tagit foderstaten men havre också?

Sv: rådfråga..

Är det Krafft Nya Groov så innehåller den havre!

Jag kan inte ge det till min häst pga detta...

MVH
JS

95johsv skrev:
Är det Krafft Nya Groov så innehåller den havre!

Jag kan inte ge det till min häst pga detta...

MVH
JS

jaha så den innehåller havre?? men hur mycket? kankse borde ge något mera iallafall, vill verkligen inte att hon blir latare än vad hon är nu..

Vet inte hur mycket, men det är överst på innehållslistan om jag kommer ihåg rätt... Har dock inte påsen kvar längre så minnet kan svika!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 313
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 329
Senast: Castellini
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
26 321
Senast: Enya
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 509
Senast: Irival
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama