raderade min ljudenhet ..

Comatose

Trådstartare
.. och det var ju inte så lyckat! Var kan man ladda hem en ny? Försöker söka på microsoft downloadsida, men hittar inget. Är "ljudenhet" fel ord, är det liksom för ospecifikt? Hjälp! :crazy:

Sv: raderade min ljudenhet ..

Lite ospecifikt ja. Vad gjorde du egentligen? Tog bort enheten i enhetshanteraren? Isf borde drivrutinerna installeras om automatiskt nästa omstart. Avinstallerade det via någon genväg/något program? Isf bör du installera om hela paketet. Borde ha det på någon skiva till datorn, eller går det förstås att ladda ner. Varifrån beror dock på vad det är för ljudkort du har.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 952
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Enya
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 495
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård