havreflinga
Trådstartare
Jag har börjat misstänka att jag kanske har foglossning... Den senaste veckan har jag fått ont i ljumskarna vid/efter ridning. Nästan som träningsvärk, fast jag inte har någon anledning. Sedan två, tre veckor har jag en liten ömhet i svanskotan. Den känns främst när jag ligger på rygg, eller framför allt när jag ska ändra läge efter att ha legat på rygg.
Men igår började träningsvärken i den ena ljumsken gå över i tydligare smärta. Särskilt när jag går. Det känns som om det sitter i blygdbenet.
Har sökt lite på nätet och upptäckt att foglossning tydligen kan kännas så. Och om det är foglossning ska det tydligen bara bli värre och värre. Jag vill inte!!! Jag vill kunna rida åtminstone en månad till! Jag är i vecka 25.
Är det kört nu? Blir det bara värre och värre?
Men igår började träningsvärken i den ena ljumsken gå över i tydligare smärta. Särskilt när jag går. Det känns som om det sitter i blygdbenet.
Har sökt lite på nätet och upptäckt att foglossning tydligen kan kännas så. Och om det är foglossning ska det tydligen bara bli värre och värre. Jag vill inte!!! Jag vill kunna rida åtminstone en månad till! Jag är i vecka 25.
Är det kört nu? Blir det bara värre och värre?