Räck upp en hand ni som kom in

gjorde du?
grattis i så fall! :)

(jag sökte ej, så jag kan inte komma in....)

Stort grattis!

kom inför flera år sedan, gick ut 2002 ifrån Strömsholm. Du kommer att lära dig massor! Skall du vara kvar i flyinge eller åka till Strömsholm? Jag kan bara varmt rekomendera Strömsholm då du lär dig bäst ridning där... Flyinge kan vara lite dagis-aktigt ibland enligt mina kära klasskamrater... :D ;)

Krama om min skolhäst Tintin ifrån mig :love:, och hingsten Rockefeller, jag förlöste honom!! :d

nope.. jag kom inte in :cry:
står iofs på reservplats men ja... man vet ju aldrig.

näe.. jag kom inte in som sagt... :cry:
står iofs rätt högt upp på reserv men man får väl se...
jag hade sökt till ridlärarinriktningen... håller med dig!! jag vill inte jobba som just ridlärare utan ville i första hand på den bästa ridutbildningen...

har även sökt en annan utbildning på strömsholm i höst så får väl hoppas jag kommer in på den istället...

annars ska jag åka iväg och jobba... får väl söka igen nästa år istället :)

Själv hoppas jag på att komma in på HTU(equiterapeut)
Borde få svar snart *nervös*

Jag har kommit in!!! :D *weii* det räckte tydligen, de ringde igår och meddelade detta.

Jag ska gå andra året på strömsholm! jag hade lite svårt att bestämma mig för vilken inriktning jag ville gå från början men eftersom jag ville få en så bra ridutbildning som möjligt så blev det ridlärarinriktningen...

Grattis!

Själv drömde jag i många år om att gå hippologen men det blev en "vanlig" utbildning istället. Men lite avis är jag allt, så du får väl visa en massa bilder på alla fina hästar :)

Vilka gick du med som var kvar på flyinge sen?? har jobbat där ett tag.. Tintin tror jag tyvärr dem tog bort för ett tag sen, men jag e inte helt säker. tror han var halt en längre tid. men som sagt jag har inte superkoll på skolhästarna!

Jag har gatt den och kan bara saga att ni sakert kommer att lara er en massa

Ja... hade tur att min dröm blev uppfylld =P

det ska jag absolut göra...!!

Grattis, grattis!!!
Jag är bara 17, och kan alltså inte söka än, men vill gärna gå hippologen i framtiden.
Hur bra ryttare ska man vara? Vilken nivå ska man ligga på?

Lever Dahlia???
Hon var "min" på min tid då... Men hon måste ju vara en 13år nu ...
Och så Brecht (upps han bör ju vara 19år), men han tror jag är kvar tyckte mig se honom när jag var på treårstestet med min lilla.

Min medryttare kom in...så nu flyttar hon och tar med sig min häst ;)...Hon vill bli ridlärare sa hon härmodagen.

Brecht= Bräckan eller??
Min kompis har precis haft honom första året & tyckte han var kanon :)
Han skall gå i pension & jag vet inte om han är såld men vet att de ville ha typ 35000:- + moms. Lite väl dyrt för en så gammal herre även om han är otroligt välutbildad,

haha :) okej...
"bussigt" :)

fast det var ju inte så jättelångt iallafall...
från göteborg alltså.

GRATTIS!!!

Du kommer att få så roligt, hästarna däruppe är jättebra allihopa, Hipparna har de trevligaste hästarna kan jag nog säga utan att få alltför mkt stryk. Dressyrhästarna är lite gamla och knackiga, och de började köpa/låna in nya när jag slutade. Norton är ruskigt trevlig även om jag inte red honom själv. annars Warrina eller Oliver.
Hopphästarna är lika roliga allihopa, undvik Neptunus då det är en riktig fegis som bara stoppar. Ta Blue Nun. Hon är bäst!! eller Renault. otroligt välriden, är du kort i rocken är det Move Me som gäller.

vet inte vilka lärare ni har nu, men vi red dressyren för Eva-Karin och Mads mestadels, och i hoppningen hade vi de flesta, Lotta, Pontus, Louise, Sylve, Erik....

Skall du bo i Kolbäck? hyran är jättebra där och har du häsdt med dig kan jag varmt rekomendera Strömsvik/ Ridlust, pm:a mig för kontaktuppgifter.

Ha det så bra!!! krama Blue Nun från mig (Smulan till vardags) :love:

Japp, gamle Bräckan!! :love:
Gillade honom skarpt, vilket jag var rätt ensam om (inte mig emot dock!!)
Skönt att höra att han är still going strong och att han nu ska få bli pensionär!!
Ja, 35" låter rätt mycket...även om han är en härlig häst så är han ju till åren!! :)

Jag fick höra att Tin Tin var bortplockad. jättetråkigt för han var den ultimata skolhästen.

mitt gäng som var kvar var Annika, Kia, Aspeholm, Torsten, Annorna, Sölving m.fl 2001-2002

Liknande trådar

Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: warg
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 074
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka