QTS High priority

misan1984

Trådstartare
QTS High Priority

Nån som vet något om denna hingst?
Behöver lite fakta om honom mem hittade inget när jag sökte på nätet

Jag var tittade på ett solid paint sto igår, e.qts high priority u.flash sly babe

Nån som kan hjälpa mig??

Sv: QTS High priority

På Jultorp Ranch står Zeb efter honom :) jättefin solid paint-kille!

Sv: QTS High priority

Hej!
Jag träffade QTS High priority när han ägdes och stod hos Eurovets, Spångfors i Halmstad. De födde upp flera avkommor efter honom. Av det lilla jag sett av honom verkar han vara en lugn och trevlig hingst som dessutom är mycket stilig. Har träffat och umgåtts lite med ovannämda avkommor och samtliga var mycket trevliga och sammarbetsvilliga.
Tror att Rick Lemay hade honom i träning ett tag.

Detta är ca 8-9år sedan vad som hände med QTS High priority efter det har jag ingen aning om.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Soapbubble
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka