Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åter till ämnet
Ingen som har testat sina punkteringsfria däck i mkt snö och upplevt det som negativt? Är vagnarna stötigare och obekvämare med punkteringsfria?
Jag har kollat lite på Emmaljunga City Cross.
Har en City Cross och har kört den mycket på grus/gräsvägar och även på stigar i skogen, aldrig varit några problem att ta sig fram med den. Fungerar alldeles utmärkt i snö, tar man dessutom bort korgen under vid snö så har man inget som tar i. Absolut en vagn som man kan köra överallt och som har ett skönt gung. Mina barn har älskat den vagnen, dessutom är det ganska lätt att lyfta in i bilen.
Jag har en Emmaljunga City Cross med punkteringsfria däck. Jag har aldrig upplevt några problem med dem. Jag har gått på alla tänkbara underlag i alla former av väder och har bara upplevt vagnen som positiv. Fjädringen är verkligen toppen så det blir aldrig stötigt eller så även om underlaget kan vara nog så ojämnt.
Sen har jag även kört en Babytravel syskonvagn i snart två år, den har lufthjul. Det negativa är ju helt klart att hjulen måste pumpas då och då för att vagnen ska rulla lättare och sen är det ju en nackdel att vagnen saknar fjädring så det kan bli lite stötigt om man ger sig ut i terrängen..
Hoppas det var svar nog på din fråga