Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad smart! Jag är aldrig inne i djuraffärer så det har jag inte tänkt på.Djuraffären De brukar ha vågar för vägning av hundar.
Men vad smart! Jag är aldrig inne i djuraffärer så det har jag inte tänkt på.
Men vad smart! Jag är aldrig inne i djuraffärer så det har jag inte tänkt på.
Jag är rätt ungefärlig jag också så det är nog ingen fara.Jag vet ju inte hur exakta de är förstås.
Jag får för mig att det har blivit mindre vanligt på sådana ställen. Har inte sett en våg på Friskis på länge tex. Inte badhus heller.Vi var inne på ett badhus förra sommaren som hade en våg i omklädningsrummet. Mindre lämpligt kan jag tycka , men det är väl i alla fall ett tips. Många träningsanläggningar har säkert en våg för invägning vid närmare eftertanke.
En sådan provade jag för flera år sedan. Vägde ~ 173 kgVi var inne på ett badhus förra sommaren som hade en våg i omklädningsrummet. Mindre lämpligt kan jag tycka , men det är väl i alla fall ett tips. Många träningsanläggningar har säkert en våg för invägning vid närmare eftertanke.
Jag får för mig att det har blivit mindre vanligt på sådana ställen. Har inte sett en våg på Friskis på länge tex. Inte badhus heller.
Jackan och skorn är väl iofs rätt lätt att ta av sig om man vill det. Annars går det ju att uppskatta ungefär hur mycket de väger.Asså djuraffären...men då väger man sig ju med ytterkläder och skor liksom?