R
Raderad medlem 149639
Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga er, så att jag vet redan från början vad som är ok och inte. Jag lider av allvarlig psykisk ohälsa. Jag och min man är helt ensamma i denna mardröm. Jag startade mitt konto på bukefalos för att kunna träffa trevliga människor och få mänsklig kontakt. Inte på så sätt att jag vill tynga er. Min situation har varit allvarlig sedan jag var 9-11 år ungefär, och jag är vuxen nu (i alla fall "på pappret"). Det är en lång process för mig att läka, men jag "vet vad jag gör". Så jag är inte här för att be om hjälp psykologiskt eller tynga någon. Och jag är inte psykotisk eller självmordsbenägen eller så. Jag är bara här för att få nya vänner och prata om allt möjligt. Är det ok att man är öppen med sitt lidande, eller ska man skriva en varning eller nåt sånt? Jag har läst en del i trådar där det är människor som mår väldigt dåligt, och har sett att de har fått varningar om att skriva destruktiva saker som kan oroa och trigga andra. Därför vill jag gärna få klarhet i vad som gäller här på bukefalos. Så att jag inte bryter mot några regler eller gör nån annan illa när jag är öppen med mitt lidande.