PS har haft problem med läderkvaliten. Micklem gillar jag i grunden, men H.H gillar det inte alls tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är nog mer raggsocka än älg.... Men det här är en micklem-kopia i mjukt och trevligt läder Visa bifogad fil 22981
Vad är det för märke?
Njae, kortare hade den inte kunnat vara, då hade sidostycken hamnat helt tokigt. Tycker den är på gränsen till för kort framtill. Han är allt utom nossmal och har x-full i tränsAntagligen, sen tycker jag det handlar om cm. Jag skulle tex vilja ha framsidan på nosgrimmarn kortare på din häst. Så ringen på remontgrimman inte nuddar bettringen. Sen får ju inte sidstycket ta i ögat. Svårt det där. Ganska typiskt för våra nos-smala hästar. Så naaaee, du har ingen älg..
Fast, jag skulle vilja ha den som på hästens högra sida, då lika på båda. På hens vänstra är ju ringen längre ner. Petimeter, finns absolut sämre modeller.Njae, kortare hade den inte kunnat vara, då hade sidostycken hamnat helt tokigt. Tycker den är på gränsen till för kort framtill. Han är allt utom nossmal och har x-full i träns
Tack för alla svar! Funderar fortfarande, hittat en som säljer PS för en lax billigare då det inte passade hennes häst som jag kanske kan prova och sedan köpa.
Vill gärna höra fler åsikter om ni har! (: