protein reaktion, men jag kan inte ta bort det.

Sv: protein reaktion, men jag kan inte ta bort det.

Rent teoretiskt så fungerar det som du skrivit i ditt senaste inlägg.

Om det sedan är så med din häst har jag ingen aning om. Jag skulle nästan tro att det är ganska ovanligt att det blir så.

Sv: protein reaktion, men jag kan inte ta bort det.

Det finns flytande tillskott, VSL, som är selen och lysin (och nåt mer som jag inte kan komma på...). Kanske det kan vara något att prova? Selen och e-vitamin behövs för proteinuppbyggnaden och det blir lätt brist på dräktiga ston. Det är alltså ingen stor proteinhöjning, utan bara tillskott av just lysin.

Liknande trådar

Foder & Strö Har en 28 åring här som nu har börjat tappa vikt, och jag är väldigt villrådig vilket foder jag ska köpa. Upptäckte det för bara någon...
2
Svar
23
· Visningar
2 095
Senast: Soffan74
·
Foder & Strö Fick nu årets analys på hösilaget och det kunde väl varit bättre.. Här är värdena: Per kg foder: Ts 61 RP 41 Smrp 19 Mj 6,1...
Svar
11
· Visningar
1 569
Senast: lil-sis
·
Foder & Strö Vet att det finna massa trådar ang detta men hittar inte direkt det jag söker. Har en vbl travare, val på 165cm som alltid varje vår...
2
Svar
21
· Visningar
3 036
Senast: arabia
·
Foder & Strö Ja årets hö verkar ju ha väldigt lite protein. Jag har då ett divigande sto och behöver därav massor protein till henne. Jag hade...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 521
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar