Propp till Vasaritten

CosmicQueen

Trådstartare
Finns det ingen propp ute till Vasaritten? Har sökt, men kan inte hitta. Konstigt, det är ju inte ens 2 månader kvar till tävlingen och alla andra ritter iår verkar ju ha lagt ut sina proppar. Eller är det bara jag som missat?

Sv: Propp till Vasaritten

Ingen som vet? Det går ju att anmäla till tävlingen via tdb nu såg jag, men varför finns det ingen propp ute?

Sv: Propp till Vasaritten

Nu finns propp på deras hemsida, men det visste du kanske. ;)

Har däremot en undran, det finns ju ingen folksam cup-klass??? Finalen skulle ju vara på vasaritten, eller har jag missat nån ändring?? :confused:

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 728
Senast: mars
·
Hemmet Har självhäftande hylla från Beslag online i duschen (helkaklat) men skiten släpper ju hela tiden. Första gången släppte det efter...
2
Svar
21
· Visningar
770
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 174
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 330
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025