Promenadkompisar!!

Sv: Promenadkompisar!!

Ja, vi ska INTE till tvärbanorna, utan den andra;)

Men då kanske vi kan mötas vid tvärbanan då? Jag kommer ta bussen och hamna på tvärbanesidan, så mig passar det bra.

Då tar du med filtar då, så lämnar jag tyget hemma.
Ska jag ta med något mer matigt att äta, kanske? Grekisk sallad är ju fräscht, tycker ni det är ok att äta? Kom med enkla förslag, annars:)

Och var var du idag då?? Hoppas du har ett giltigt förfall :P

Till alla:
Det blev en bukeprommis på bara två pers, men vi hade trevligt iaf och hundarna med! Och ni andra gick miste om min berömda kladdkaka :P

Får göra ett nytt försök nån annan vecka och se om vi kan få med oss lite flera folk!! :)

I övrigt gäller fortfarande uppmaningen att pm:a om ni känner för sällskap nån dag! :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 173
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 225
Senast: mandalaki
·
T
Övr. Hund Hej bukefalister! Läser ofta på forumet men har aldrig känt behovet att posta själv - förräns nu! Problemet är med mina föräldrars hund...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: Millisan
·
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
2 000
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka