Promenadkompisar!!

Sv: Promenadkompisar!!

*kl*

Åh vad kul att så många vill ha bukehundträff!!:bump:

När ska vi ha den då? När passar det Er?

---

Nikkis - Kan när som helst i stort sett

*putta upp*

Dax att sätta ett datum!!
Givetvis kör vi inte med några åldersgränser, alla får komma, valpar som gamlingar!

Ja, själv har man ju sommarlov från onsdag, så jag kan lite när som:) Förutom att jag sommarjobbar en del i juli, då.

Typiskt, den veckan kan inte jag... Den 12 kan däremot jag fast på dagtid då, tisdag den tionde då?? Men det kanske är lite snart på.... Fler förslag??

Fler förslag??

Som sagt, jag kan närsom helst istort sett, så jag kan anpassa mig till er;)

Men vi gör så här:

Ons 11/6
Tors 12/6
Fre 13/6
Lör 14/6
sön 15/6

Mån 16/6
Tis 17/6
Ons 18/6
Tors 19/6
Fre 20/6
(Lör 21/6, Sön 22/6 ?)

Senast ändrad:

Jag röstar för onsdag eller torsdag denna veckan!

Finns det något bad dit man kan ta med hundar så vore ju det ett jättemysigt sätt att träffas!

Onsdag, eller helst torsdag, (11/6-12/6) skulle passa perfekt för mig.
Fredag den trettonde kan jag inte, borde kunna alla dagar veckan därpå.

Hundbad har jag ingen koll på, mest eftersom jag är en sån badkruka:angel:

Men ey, ey, stopp! Trollbäcken/Tyresö? Där är vi ju titt som tätt hos svärfar :D

Jaså? Kul! Jag flyttar dit permanent under sommaren/hösten, vore jättekul att få träffas! (Skälsätra)

(Skogstrollet flyttar till Trollbäcken - var det inte skrivet i stjärnorna så säg!?)

Senast ändrad:

Jag jobbar kontorstider och kan bara på kvällar efter 18 vardagar. Söndagar går jag hundkurs, lördagar är lediga.

Vill man bada med hund brukar jag här i Järfälla tycka om att åka ner till Görväln och gå iväg en bit från badet. Med ett par foppatofflor på fötterna är det perfekt att bada med hund på, dessutom får man på kvällen avnjuta en superfin solnedgång på andra sidan vattnet. Buss går direkt till Görvälnsbadet (10-15 min från jakobsbergs pendeltågstn) för den som inte har bil, därifrån behöver man bara gå 5-10 min för att hitta fin badplats.

Ni i Järfälla: Jag bor i jakobsberg. Vill gärna träffa människor med hundar som min valpis kan få träffa. Inte så jättemånga hundar, därför kommer jag nog inte på någon buketräff än :p
Någon som vill träffa oss någon dag?

Gärna, Loka är duktig med valpar. Har haft egna och bott på kennel. Vi finns nära centrum i Jakan och är ju ute varje kväll. Jag pm:ar dig.

Ni i Järfälla: Jag bor i jakobsberg. Vill gärna träffa människor med hundar som min valpis kan få träffa. Inte så jättemånga hundar, därför kommer jag nog inte på någon buketräff än :p
Någon som vill träffa oss någon dag?

Jag bor i Hässelby och har både valp och en tik på 5 år som är väldigt bra med valpar!

Har du skaffat golden!? Jag trodde du var en inbiten schäfermänniska. :D

Har du missat min tråd? :devil::D Jag har skaffat en jaktis som kom hem igår! Ser ut såhär:
21061251.jpg

Visst är jag även schäfermänniska men det har jag ju redan en och sen ville jag satsa på lydnaden och prova på apporteringen och golden har jag ju växt upp med och rasen har alltid legat mig varmt om hjärtat så valet var inte så svårt när jag bestämde mig för att avvakta med att skaffa en till schäfer..

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 173
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 225
Senast: mandalaki
·
T
Övr. Hund Hej bukefalister! Läser ofta på forumet men har aldrig känt behovet att posta själv - förräns nu! Problemet är med mina föräldrars hund...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: Millisan
·
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
2 000
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka