Promenadkompisar!!

Lady_A

Trådstartare
Har precis flyttat till sthlm över sommaren, men varken jag eller vovve känner en kotte här (förutom pojkvännen som är anledningen att vi drog hit)

Vore skoj att ha ngn att promenixa ihop med ibland! :bump:

Jag är en halvknasig veterinärstudent från Uppsala och vovven är en mkt glad welsh springer spaniel hane.

Sv: Promenadkompisar!!

Jag är resesäljare med två whippethanar och bor i Hägersten.
Har inga promenadkompisar! :(

Var ligger hägersten? Jag bor i farsta, men vovve åker ifs gärna kollektivtrafik.
Men då jobbar du dagtid eller?? Jag är ju ledig och ensam hela dagarna...

Jo, ett stycke skogstroll med go jaktgoldentik finns i Järfälla i veckorna och i Trollbäcken (oftast) på helgerna. Loka skulle nog tycka det vore kul med en kompis. :)

Skojjigt! Farsta är inte så långt ifrån mig. Jag bor i Tumba och har 2 styck schäferhanar(10 år och 1 år) plus 1 pekingese tik(9 år).
Blir isåfall unghunden, Nero som hänger med.

Jag är också ledig om dagarna så det skulle vara jätte kul med annat hundsällskap:laugh:

till alla: Men toppen! Vad kul, då kanske vi inte behöver va ensamma hela sommarn! :)

Ni kan väl skicka pm om när ni kan å så! Vore skoj att träffa lite bukefolk irl!!

:)

jag är också jätte gärna med och promenerar det är ju sommar lov! jag bor i tyresö, trollbäcken! har en gammal blandras tik och en australien shepherd :)

Själv är man ju bara 15:o Men är det ingen åldersgräns så har jag nu en tjej som skulle behöva träffa lite hundar och "öva", Mira är ju ny men lite osäker på de andra hundarna härikring hittills och skulle säkert må bra av att hänga med lite härliga hundar och ägare ett tag:)

Farsta är ju rätt sida om stan så det är inte så långt, jag har bil och kan snabbt köra till Farsta och möta dig. Därifrån är det ju inte så långt till Högdalstippen där jag ibland släpper mina whippar så de får kuta lite. Farsta strand har fina promenadstigar tycker jag! :)

Jag jobbar heltid, dagtid (min sambo är hemma med hundarna då) så det begränsar ju vilka tider jag kan litegrann.

Men ey, ey, stopp! Trollbäcken/Tyresö? Där är vi ju titt som tätt hos svärfar :D

Till alla: Härligt nu är vi ju massor med folk! En buketräff låter givet! Jag kan när som! (utom nästa helg!)

Säg tid plats och dag så ser vi när flest folk kan!! :)

Juste, glömde, jag finns i hägersten och på södermalm:)

Jag bor i Gubbängen, inte alls långt ifrån farsta ;)
Har en 9årig lhasa apso tik ;)
Ja en hundbuketräff vore trevligt.
Har inga planer fram tills den 20 juli så ;)

Hägersten? Där bor ju en av mina bästa vänner (tror jag. Eller nej, hon har ju flyttat nu.. Jag vet inte längre vart hon bor) :p

Yngre hundåldersgräns på buketräffen?

Buketräff buketräff!!! Jag är lätt på!
:banana:
Skogstrollet, du bor ju nära mig och nu har vi samma ras också! :laugh:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 173
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 225
Senast: mandalaki
·
T
Övr. Hund Hej bukefalister! Läser ofta på forumet men har aldrig känt behovet att posta själv - förräns nu! Problemet är med mina föräldrars hund...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: Millisan
·
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
2 000
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka