Här var det längesen jag uppdaterade. Vår källare står fortfarande still. Oklart om karln kommer orka fixa den öht. Har försökt bearbeta brorsan att komma hit och slita en dag tillsammans med sambon så det händer något. Livet med barn sätter käppar i hjulen för oss alla. Sambon jobbar som en räv med på jobbet så visst förstår jag honom att han inte orkar, men jag är skitless på att det aldrig blir ett badrum.
Lite småprojekt är gjorda som att lägga typ bast-tak på vår pergola. (Blev skitbra!). Och vi har målat om sonens rum.
Källarprojektet är ju gigantiskt och tungrott. Måla om och sånt är ju väldigt mycket lättare.
Vi är sugna på ett spabad med, men jag har sagt nej av principsjäl att "man behöver inte ha allting!". Jag börjar dock mjukna litegrann...
Lite småprojekt är gjorda som att lägga typ bast-tak på vår pergola. (Blev skitbra!). Och vi har målat om sonens rum.
Källarprojektet är ju gigantiskt och tungrott. Måla om och sånt är ju väldigt mycket lättare.
Vi är sugna på ett spabad med, men jag har sagt nej av principsjäl att "man behöver inte ha allting!". Jag börjar dock mjukna litegrann...