Procent på LC:1?

Sv: Procent på LC:1?

Red en Ridskole ponny på en tävling , fick 69,1 %
Vann tävlingan , hahaaahaa :angel: :eek:

Jag har fått 67% som mest i LC:1,på en ridskolehäst...I LC:2 har jag fått 65% på ett skolmästerskap...och det vann jag på.. :) :)

runt 53 % :rofl:
det var faktiskt inte lätt att vara 155cm, 50 kg 13åring på 162 cm tittig o spänd halvblodsmärr :mad:

Jag vet inte vad jag har fått, men inte var det höga procent i alla fall. Har inte ridit det så många gånger, bara med hästen jag har nu och på henne får jag bättre procent i LA. Hon hinner hitta på så mycket tok på alla dom där transportsträckorna i LC, hon måste hela tiden göra någor.

Har inte ridit just LC:1 så många gånger men toppnoteringen ligger på hela 86%. Till saken hör dock att det var på en Debutant-fälttävlan och att jag och min ponny i vanliga fall tävlade FEI dressyr vid den tidpunkten. Kan också nämna att ponnyn som startade precis före mig drog en repa längs långsidan, hoppade över staketet och försvann i full fart längs en skogsväg (vet inte om ekipaget är återfunnet än faktiskt).

Tog alltså inte det hela så allvarligt, men kunde ju leva ett tag på att ha fått 9-or rakt igenom under Allmänt intryck. Misstänker att det kommer att dröja lääänge innan det händer igen (om någonsin)... :smirk:

Lord_Calvert skrev:
Skulle vara roligt och se var folk har fått för procent i LC:1....den brukar man få rätt bra poäng i..... Har dock börjat tröttna på att rida den, det blir lite tjatigt med volterna hela tiden...! Eller vad tycker ni?? :bump: :bump:

har också ridit L:C1 1 gång min första tävling kom 3:a!! fick 75,4% överlägsen seger asså!! :rofl: nu är jag uppe i FEI Prix S:t Georges!! :d Den e skitkul!!:banana:

Bara en fråga när var din tid? Jag har ju ridit den och är 83:a. Lc:1an är väl från 95. Så innan du var 13?

Summergirl skrev:
har också ridit L:C1 1 gång min första tävling kom 3:a!! fick 75,4% överlägsen seger asså!! :rofl: nu är jag uppe i FEI Prix S:t Georges!! :d Den e skitkul!!:banana:

Hur kan du komma trea och vinna samtidigt? :smirk:
Kan vi inte få se en film när du rider S:t Georges då? :devil: :angel:

*KL*

Red LC:1 igår, har inte ridit den på 2 år. :p Men jag fick iaf 72%, och det är högst hittills.

55,83 % för 11 år sedan. Red en gammal stel ridskolehäst med bakåtlutande allroundsadel.
Är det fortfarande samma program?

68, nånting... gav mig endast en 4eplats :( LC:2 har jag ridit på 70 och gav vinst.

*kl*

Det mest relevanta är väl vilken status tävlingen har, om man nu ska roa sig med att jämföra procenterna!
Man kan ju lätt få kring 70-80% på en blåbärsdressyr/klubbtävling då domarna ofta inte är utbildade alt. vill vara lite snälla..
På en "riktig" tävling är det ju en helt annan sak.. det tenderar att skilja en del också på lokal-regional nivå
Det är väldigt svårt att jämföra på så sätt..

Nirak

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
2 052
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 135
Senast: Mineur
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
770
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka