Procent på LC:1?

L

Lord_Calvert

Skulle vara roligt och se var folk har fått för procent i LC:1....den brukar man få rätt bra poäng i..... Har dock börjat tröttna på att rida den, det blir lite tjatigt med volterna hela tiden...! Eller vad tycker ni?? :bump: :bump:

Sv: Procent på LC:1?

Jag har nog bara ridit LC en gång på en ridskoleponny för hur länge sen som helst. Det var i ett 60 ridhus med en liten collecting ring och jag förstod inte att de hade flyttat bokstäverna (trodde inte att det gick) utan trodde att de hängde där de alltid hänger, men de hade ju såklart flyttat på den för att de skulle passa 40bana. Så jag red mellan bokstäverna för att det skulle bli "rätt" :rofl: . Numera är jag väldigt noga med att göra precis vid bokstaven.

Hehe, mkt tjatiga program, red i div2 men min nya d-ponny i höstas och då fick vi över 70 i de flesta.. (67 i en)..

var så länge sen jag red LC så jag minns inte hur resultatet blev, men jag har ridit programmet på ridskoleponny bara.

70,6% på det pappret jag hittade. Red en ca 16årig Arab (ponny) då.
Det var jag väldigt nöjd med.

Sen tävlade jag en väldigt lite riden Knabstrupper i sommras, en LC:1.
Kommer inte ihåg procenten, men det blev en liten bit över 70% iaf.

Annars har jag mest tävlat LB:3

Jag har fått typ 52% som bäst i LC än så länge, har fått mer i LB på samma häst, samma dag t.o.m - konstigt va´.

Över 70% . =) Måste säga att det är riktigt roligt med dressyr . ;D

Senast ändrad av en moderator:

jag har bara ridit den en gång, på en häst som egentligen inte alls är redo för tävling, men det var ridskoletävling så jag ställde upp ändå. :D

fick 55,56% och var nöjdare än nöjdast! :D

har fått runt 82-83 % i LC som högst.
har även ridit på lägre.

Har bara startat LC:1 en gång i modern tid och det var idag, första tävlingen (hjälp!) på spänd häst men vi lyckades ändå få ihop hela 54%

Enda externa tävlingen jag ridit fick jag 70,1% tror jag det var. Över 70 i alla fall.

Jag fick 60-65% (minns inte redigt) o kom femma på DM för lektionshäst :D
Annars har ja bara ridit LC på min fjording när ja va sämre på att rida och hon inte gick i form öht. Då fick ja väl runt 50% på klubbtävling.. (snälla domare, ja..) :p

jag har typ bara ridit en lc :p
(det programmet har jag desutom tappat bort)
men Ponnycupen i dressyr går i LC2, så den har jag ridit X antal gånger, då var bästa resultat på en av botkyrkas hästar, Max.
66.78 %

Hmm, brukar få rätt bra poäng ja... Har ridit de med 52% samt 47%, inte direkt bra, men ja, hästen ja red é lite mesi när hon é själv å börjar då spänna sej å när hon spänner sej slutar ja rida... *dumma, dumma mej*
Men ja, jobbar på de, hon går i alle fall allti (nästan) kanonfint på träningar:love:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
2 052
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 135
Senast: Mineur
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
770
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka