Problem med FrontPage!!

N

ninni_

Trixar med en hemsida modell enklare. Men hur kan jag ändra där texten kommer in liksom, man kan ju välja centrerad, högerjusterad eller vänsterjusterad text. Jag vill ha vänsterjusterad, men jag vill att texten börjar längre in än vad den gör och hittar ingenstans jag kan ändra det! Alltså som centrerad fast med "jämn" kant. :confused:
 
Gå in i html. Strax nedanför <head>....</head> står bakgrundsfärgen, inom den kodningen skriver du in topmargin="4" leftmargin="4" (med egna värden, tex 10 istället för 4, prova dig fram), så att det sen ser ut så här: <body bgcolor="#336699" topmargin="4" leftmargin="4">

Den kodningen kan du även använda inom tabeller.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 962
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 737
Senast: Kirre
·
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
1 215
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp