Mynta2
Trådstartare
Min 11 åriga kastrerade hane har hux flux börjat dänga upp ena honan. Lilla Smulan som bott här i över 4 år. dom har alltid vart tjenisar, men när hittekatten kom hit (långfredagen), så har han börjat göra hemska attacker på Smulan. Senast i veckan hörde jag ett illtjut, Smulan sprang som en avlöning och hanen efter...hon sprang under sängen, och han efter. Jag fick tag i hans svans och bannade honom...Men nu är ju Smulan nästan som när jag fick henne: vågar INTE äta med hannen, vågar knappt gosa med mig...och det har tagit mig över 2 år att få hennes förtroende. Hon jamar och är så gossig på kvällen, jag får hålla henne och vi myser. Men nu sitter hon mest bakom gardinen eller längst uppe i klätterträdet. När jag försöker få kontakt ser hon ut ungefär som varje söndag när jag ska tvinga henne att äta p-piller. Jag vill INTE att Smulan ska vara såhär.
Vad tusan har det tagit åt hanen ? Han som tvättade både rumpa å öron på henne förut. Hittekatten gör nada...hon bara är snäll och går omkrring. Aldrig att hanen är dryg mot hittekatten..Varför har han börjat nu..efter 4 år ???
Vad tusan har det tagit åt hanen ? Han som tvättade både rumpa å öron på henne förut. Hittekatten gör nada...hon bara är snäll och går omkrring. Aldrig att hanen är dryg mot hittekatten..Varför har han börjat nu..efter 4 år ???