Probimin (osäker på stavning)

J

Juvelflickan

Hejsan!

Jag har haft "Probimin" (är inte säker på hur det stavas) till min häst att ge henne vid behov.
Nu har jag helt fått hjärnsläpp och minns inte hur det stavas... :crazy: :D
Heter det Probimin överhuvudtaget? Jag menar den mjölksyreprodukten som lugnar hästars mage vid t.ex. diarré.
Jag vet även att de hade en hemsida. Någon som vet vad jag menar?

Jag är mcyket tacksam för svar!

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Sv: Probimin (osäker på stavning)

Jag vet vad du menar, om den stavas så här vet jag inte. Men dock finns den att köpa på de flesta vetrinära kliniker, framförallt ATG som har den i sk lager.

Sv: Probimin (osäker på stavning)

Är det ingen som har detta hemma så de kan se det på förpackningen adress och telefonnummer?

tacksam fö rsvar!

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 825
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 274
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 370
Senast: cassiopeja
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag skall tävla med... hehe vet inte vad det heter. Glömmer det all tid! :smirk: Heter det halvt stångbett tro? :confused...
Svar
12
· Visningar
1 564
Senast: Juvelflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd