Fibusen
Trådstartare
Ska börja ta privatlektioner till höstterminen är det tänkt,men hur ofta/sällan rider ni privatlektioner? Jag hade helst velat rida en gång i veckan,men blir alldeles för dyrt då en lektion går på nästan 400:- (!!!!!!) Varannan vecka,är det tillräckligt? Nån som rider så sällan som en gång i månaden? Lektionerna är endast 30 min långa,men det kanske är vanligt när man rider privatlektioner? Kommer ske på ridskolan,och på ridskolehäst. Ev privathäst längre fram.
Det jag vill få ut av det är att damma av lite kunskaper,och förhoppningsvis bli en bättre ryttare efter alla 15 år i skogen (Några teminer då och då på ridskola) då man slarvat när ingen varit på en och skällt om händer,skänklar,och sits!
Har alltid ridit "vanligt" på ridskolan (i gång i veckan i grupp),men tyvär sätter mina arbetstider stopp för det nu....
Har häst att rida under tiden mellan gångerna,men inget avancerat,utan då är det skogen oftast som gäller.
Det jag vill få ut av det är att damma av lite kunskaper,och förhoppningsvis bli en bättre ryttare efter alla 15 år i skogen (Några teminer då och då på ridskola) då man slarvat när ingen varit på en och skällt om händer,skänklar,och sits!
Har alltid ridit "vanligt" på ridskolan (i gång i veckan i grupp),men tyvär sätter mina arbetstider stopp för det nu....
Har häst att rida under tiden mellan gångerna,men inget avancerat,utan då är det skogen oftast som gäller.