Priser på loksele?

Fideli

Trådstartare
Hur mycket ungefär får man räkna med att betala för en begagnad loksele i bra skick? Jag har varit inne på annonssidorna och tittat och där verkar de ligga på runt 1000:-, men det tycker jag låter väldigt billigt, är rädd för att det är dålig kvalité.
Någon som har tips på var man kan hitta fina beg. lokselar?

Hej!

Köpte en beg. men litet använd loksele i en hästbutik.
Kostade 3.000kr, ett bra pris.

Sam

Jag köpte min beg. kompletta armésele inkl. draglinor i läder för 1000 kr samtidigt som jag köpte min vagn. Det är nog mitt bästa köp någonsin, och något sådant bra köp är jag tveksam om jag lyckas göra igen.

Kan bara säga; fortsätt leta och ge inte upp!

Mvh//Sofia

man ska helst titta på selen inan man köper för då ser man ju i vilken kondition lädret är i. det finns mycket fina beg. selar för 1000 spänn men samtidigt finns det mycket "skräp" oxå. så man bör kolla igenom selen inan man köper den

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 214
Senast: Derivata
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 525
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 067
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 700
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar