Pris på D ponny

E

elis2

Undrar om det finns några om nyligen har köpt D ponny-hoppning med placeringar i MSv B och startat MSVA?
Det känns som om priserna har sjunkit lite. Ingen super ponny-men ok i MSVB.
Vad fick ni betala??

Sv: Pris på D ponny

En kompis till mig köpte nyligen en ponny som hade placeringar upp till MSV B , hon fick betala ca 100.000 :- , minns ej exakt .

Det är väldigt svårt att svara på beroende på hästen resultat, ålder mm. Men du får nog räkna med 100 000 kr och uppåt för en "medelålders" ponny som går stabilt. Är hästen äldre sjunker ju priset allteftersom.

65.000 betalade vi, då 13 år. Grimma ingick. Den bästa häst jag någonsin suttit på!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 440
Senast: Strandad
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 123
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 574
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V