Pris- kastrering av honkatt

Annie_92

Trådstartare
Ni som bor i västernorrland! Eller resten av sverige. Hur mycket kostar det att kastrera en honkatt där ni bor? Priset skiljer sig väldigt mycket i hela sverige och jag vet att det kan kosta från 800kr till 1500. Och ja har hört att västernorrland, eller om de va ångermanland, dessutom är dyrast i sverige(!) Är de verkligen det? Vi ska i vilket fall kastrera våran honkatt nu, så jag därför skulle de vara bra o veta hur mycket det kostar här och på andra ställen.

Sv: Pris- kastrering av honkatt

Normalpris är runt tusenlappen.

Jag betalade 2003 1500 kr för kastrering, vaccination och id-märkning (tatuering) i Gästrikland. På djursjukhus.

När jag bodde i Jämtland kostade det 690 kr att kastrera en honkatt (örontatuering fick man gratis i samband med kastrering).

Liknande trådar

Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 277
Senast: Migo
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 703
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
2 690
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka