Lillagoajag
Trådstartare
Sv: Preventivmedel (Gestrina)
+ sweep
TACK!
Tyckte också som att det verkade så när jag läste bipacksedeln, men ni vet man kan inte vara helt säker innan man har frågat buke 
+ sweep
TACK!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig kollat efter pilar![]()
@Sassy Är det mindre hormoner i en hormonspiral jämfört med p-piller? (Yasmin i mitt fall)
Ska till BM imorgon, vad ska jag tänka på, vad ska jag be om att få testa? (Ja, jag förstår att hon troligtvis kommer ha förslag och hon är expert och bla bla bla men jag vill vara förberedd.)
Sv: Preventivmedel (Gestrina)
Grejen är att vanlig migrän spelar ingen roll för vilka p-piller du får äta. Det är bara om du har migrän med "aura" som det kan vara farligt att äta ötrogen. "Auran" är om du innan/under migränhuvudvärksattacken för typ synbortfall och domningar. Det kan se ut typ som ett vattenfall framför ögonen, jag personligen får flimmer så att jag först inte kan se marken eller mina händer och sen försvinner allt.
Om du inte vet vad jag menar har du med största sannolikhet INTE haft det, du skulle komma ihåg.
Jag bytte till minipiller förra veckan för att jag fick reda på detta, har inte haft några symptom ALLS, peppar peppar.