Prestige Versaille

S

SirWillgott

Har bestämt mig för att beställa en PrestigeVersaille hopp sadel!:)
Men..har endast sett bild på bruna sådana, men ska själv köpa svart..så nu undrar jag om någon här har bild på en svart Versaille??
Kramz /Linn

Sv: Prestige Versaille

Jag har precis fått min, fast jag har också en brun, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med bilden. Men det kan inte vara så svårt att tänka sig den svart, svart är ju svart ;)

//E

här e en bild på sadeln i brunt!:love:
goldenstarv.jpg

Jaha!:) Hur är den då? Blev du nöjd??:idea:
Nej men vill se om sömmarna e vita där också:D

Jag provade en svart när jag var på Sharpman. Den hade svarta sömmar, men vet inte om det alltid är så.

Ok, va synd, hade vart snyggt med vita!:(
Men ingen som har bild eller kan säga hur den känns att sitta i?:)

Hah, jag skrev lite fel... Den hade svarta sömmar = Den SVARTA hade sömmar = Den SVARTA hade VITA sömmar.

Fattade du inte det;)

Haha jaha va bra!!:)
Nej jag fattade inte riktigt:angel:
Trodde du mena att den hade svarta sömmar men att du inte visste om alla hade de:D

Har en versailles hemma och provar på pollen nu. Väldigt trevlig och skön sadel! :) Här kommer bild:
7664114.jpg

jasså!:) Vad tycker du hittills då? Hur ligger den på hästen(vad har hästen för rygg?) etc etc etc:banana: :D
Kan inte se bilden..:confused:

Super trevlig sadel! :d Naturlig bra balans i den. Funderar skarpt på den.. Har bara inte bestämt om jag vill ha en sadel med paneler eller ullstoppning. Paneler i denna. Har inte så stor erfarenhet av panelsadlar. Har du det? Mindre underhåll kanske.

Hästen har enorm manke (ganska bred), något svängd rygg.

Har erfarenhet av att paneler både är lättare att underhålla och oftast är skonsammare för hästens rygg?
Men fattar inte varför jag inte kan se bilden:confused: De står bara Censur:(
Men åhhh då hoppas ja den ligger bra på min kille också! För han har samma rygg som din!
Ngt svängd med enorm manke:D

Har haft min sadel sedan november.. och jag tycker att den är HELT UNDERBAR! ett av mina livs bästa köp o den ligger perfa på pållen :D

och ja ... det är vita sömmar på den svart oxå.. dvs jag har en svart ;)

Får väl vara snäll att fixa fram ett kort på min HÖGT älskade sadel ;)

MVH / e.s

Kan du se bilderna nu då? Jag min lilla smartknopp hade tydligen kryssat i privat på pixbox, smart!

Jag kan se! :banana:

Har vatt och provat ut en sådan sadel, förra veckan. Låg som ett smäck på min pålla. Så nu är en sådan beställd, fast i bruuuun :love: Längtar tills den kommer!

Min pålle har också stor manke och något svängd rygg.

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 244
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 779
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 577
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?