Presentkorg?

Hej, tips på saker att lägga i en tack-korg med tema höstmys? Mottagaren har även hästar.


Beroende på budget och vad mottagaren gillar några förslag
-Lyxiga kroppsvårdsprodukter,
-presentkort massage
-en skön filt
-varma strumpor
-halsduk
- något lyxigt man kan göra varm choklad av finns till exempel chokladknappar man kan hälla varm mjölk på eller chokladklubbor man ställa i en kopp med varm mjölk, sett det i tebutik och i butik som säljer praliner
-sköna handskar eller kanske ridhandskar
 
Doftljus är höstmys för mig. Ansiktsmasker kan också vara kul.
Beroende på budget så kanske samma sak till människan som till hästen? Typ handkräm och hovolja. Godis och hästgodis.
 
En påse av favoritgodiset, nått gott te/choklad, honung, ansiktsmask, nått doftljus, nagellack, kex och marmelad/ost. Kanske kanske en blombukett med höstblommor
 
Jag skulle lägga i en riktigt bra handkräm. Mina händer mår alltid skit på hösten. En termosmugg och gott kaffe/te för kyliga morgnar i stallet är också guld värt!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
832
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 417
Senast: skiesabove
·
Hästvård Alla tips mot kliande hud på häst mottages tacksamt. Salvor, fodertillskott, tvätt etc. Ska till hööks över helgen märkte att där finns...
Svar
15
· Visningar
748
Senast: Vinur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp