Present till världens bästa kattvakt - vad tror ni?

GotAsecret

Trådstartare
Mormor har alltid ställt upp och passat katten när jag t.ex. hamnat på sjukhus. Och när jag var en vecka i turkiet hade hon honom boende hos sig vilket ju är helt ovärdeligt och det är skönt att veta att han verkligen är i trygga händer om jag blir dålig eller så - för det finns nog ingen han tycker om lika mycket som henne :)

Man kan verkligen se hur mycket de tycker om varandra och hade det inte varit för att hon inte vill ha katt på heltid (man blir ju ganska låst) så hade han fått flytta dit :)

Så nu tänkte jag att världens bästa katt-mormor ska få en fin present från oss, och funderar på vad ni tror om en "fotobok" med bilder på honom? Kanske dekorerat i Scrapbook-stil eller så?

Eller har någon ett bättre förslag? :bump:

Sv: Present till världens bästa kattvakt - vad tror ni?

Jomen det tycker jag låter väldigt bra! En fotobok på kissen.:love:
Sen kan du ju oxå göra ett hemgjort presentkort på en
valfri middag och låta din mormor bestämma var och när. :bow:

Sv: Present till världens bästa kattvakt - vad tror ni?

Åh tack! Då var det inte en så dum idé ändå! :bump:
Skulle kunna lägga ett kort i där det står typ "du är välkommen till oss på middag när det passar dig" eller något.
För jag är himla bra på att laga mat och då kan hon passa på att gosa med tassen också :love::bump:

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 467
Senast: Kaching
·
T
Övr. Katt Hej Ber om ursäkt då detta säkert blir lite långt men ska försöka hålla det kortfattat.. Jag skaffade min katt för ungefär 6 år sedan...
Svar
2
· Visningar
1 747
Senast: Tass
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 207
  • Låst
Tjatter DET GÅR FORTFARANDE ATT ANMÄLA SIG FÖR DE SOM ÄR SUGNA! The story: Harald och hans vänner bor på en gård i landet Långt Långt...
46 47 48
Svar
958
· Visningar
43 899
Senast: LindgrenV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka